linabeatrice

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lina Lövgren - 14 oktober 2011 13:51

++ Nicklas ringde mig nyss och sa att han var nere vid porten och gissa om jag blev överraskad !! 

- Jag älskar dig . 

 

Av Lina Lövgren - 14 oktober 2011 11:08

++ Tja! fan vad härligt det känns nu , om 4 timmar är jag på Arlanda med ett leende på läpparna , fick sluta tidigare idag pga att tyskan blev inställd , jippi . Ska ta något att äta .. men kom på nyss att vi inte har något här hemma , imorse frostade pappa ut hela kylen .. så aa . Detta inlägg kanske blir det sista innan jag åker , för jag kanske inte kommer ha tillgång till internet i Arlanda/Taiwan . Så jag passar på att säga hejdå och att det är självklart att jag kommer skriva så fort jag får tillgång där . hoppas ni mår bra och att ni får 3 grymma veckor här i sverige utan mig , höhö!!!!

Har tyvärr dåligt med bilder på mig själv , så det få bli en Insprations bild ..

massa kramar från mig .

Av Lina Lövgren - 13 oktober 2011 18:15

++



 Lovely.

Av Lina Lövgren - 13 oktober 2011 07:35

++ Hope there´s someone .

Av Lina Lövgren - 13 oktober 2011 07:21

++ Godmorgon ! Jag har nyss fixat mig , jag sitter och kollar lite på nyheterna med en varm kopp te , ganska lugn morgon för mig vilket är skönt . Imorgon smäller det , kan verkligen inte få in det , är så himla lycklig ! hihi

-  älskar nattlivet där!

Jag måste byta om nu och sen dra iväg , vi hörs finingar .

Kram


Av Lina Lövgren - 12 oktober 2011 22:15

++ Här kommer ett godnatt inlägg , kan säga er att jag är jävligt trött just nu . Har suttit med lite uppgifter och sen packat ner det sista i bagaget som jag skulle idag , äntligen blev det klart . Jag hoppas ni hade en bra dag , och tänk snart är det helg igen !! tycker dagarna sveper förbi vilket är positivt för min del . Ja.. hoppar nog ner i sängen nu så jag är utvilad för en ny skoldag , wihoo.   Sov gott !

Kram

Av Lina Lövgren - 12 oktober 2011 07:40



++ Mot plugget... 

Kram  

 

Av Lina Lövgren - 12 oktober 2011 06:48

++ Godmorgon söta människor ! jag har nyss sminkat mig och ska trava (jag är direkt ingen häst ..men ... mhm) till köket för att få i mig lite frukost . Hoppas ni får en bra dag , efter plugget drar jag nog hem och packar ner det sista , så slipper jag tänka mer på det. hihi.

Dagens låt : 

Håkan Hellström - En vän med en bil 

En go klassiker , tröttnar aldrig på honom !

Hinner nog att skriva ett snabbt inlägg innan jag drar till skolan .

Kram

Presentation


Hej , mitt namn är Lina ! och jag är en helt vanlig tjej , som testar sin förmåga att blogga . I min blogg får ni följa mig och mitt helt vanliga liv som fylls av : mina nära och kära, shopping och fullt med humor !
Hoppas vi ses här.kram


Klocka

blogresponse

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards