linabeatrice

Alla inlägg under november 2011

Av Lina Lövgren - 30 november 2011 18:44

++ Hej bloggen ! jag känner att jag liksom inte har så mycket krafter kvar idag , haha är trött och seg i både i skrivandet och i kroppen .Så det blir inte värsta inlägget (inte för det brukar vara det .. men aa). Skolan gick bra och jag la mig i sängen på en gång när jag kom hem och gick in på darton . Underbart liv !?

Ja ... ska väll logga in och snacka med Sandra och Alicia lite .. dissade dom lite med tanke på att dom skriver som galningar så jag inte hänger med .. jag börjar bli en kärring på riktigt snart . haha. Nej , dags att göra dom glada nu .

 

Kram så länge!

Av Lina Lövgren - 30 november 2011 07:32

++ Jonathan Johansson .

Av Lina Lövgren - 30 november 2011 07:18

++ Morsning korsning ! Jag ska snart få i mig lite frukost och sen är jag på G .

   

        

    

    

    

   


  

 


 

Kram.                




Av Lina Lövgren - 29 november 2011 19:51

++

 

... iiih .






Av Lina Lövgren - 29 november 2011 17:57

++ Tja! nyss kommit hem från en sväng i Sickla köpcentrum med bästa Matilda . Det var mysigt och skojigt , sitter med engelska läxa nu medan jag diggar med hela kroppen åt Foster The People med låten Call It What You Whant , åh jävlar här svänger det ! haha. Ja , imorgon är det skola igen ... börjar flyta på nu .. händer inte så mycket mer faktiskt . 

Kram .  


Av Lina Lövgren - 28 november 2011 18:20

++ Asså shit vilken magvärk jag har ! ajajaj .. dags för min vecka .. check . Idag har dagen varit helt okej , ganska segt att sluta kl 16.00 en måndag , men finns inte så mycket att göra åt saken . Hade idrott sista lektionen , segt , så är jätte trött nu , haha. Ja , imrgon slutar vi snäppet tidigare ! Har märkt att jag suttit och gäspat 3 gånger på raken nu .. skum människa ? ööh ja .


Satte på Dear John för att titta på de bästa scenerna i filmen , åh gillar den så mycket !! ni anar nog inte hur

många jävla gånger jag har sett den! helt sjukt många kan jag säga er , haha är så svag för romantiska filmer !!

Dagens låt: Joshua Radin - Paperweight

                      

Kram

Av Lina Lövgren - 28 november 2011 08:22

++ Gode morgon! förlåt för en dålig uppdatering igår .. jag sov hos Sandra och vi hade fullt upp med att äta hahha ... nästan sant . Och på eftermiddagen var jag med Alicia , vi gick runt i stan när det var julmarknad lite utspritt så där .. jätte mysigt ! mot kvällen åkte jag förbi Nicklas och snackade lite med honom innan jag åkte hem och gjorde matte läxan i sista sekunden innan jag somnade .. ja ! Nu ska jag klä på mig för att sedan dra mig till skolan . Hoppas ni hade en super helg . 

 

En bild från gårdagen ... vi hade mycket skoj med camen då .. haha

Kram

Av Lina Lövgren - 26 november 2011 11:45

++ Hej ! har nyss fönat håret   och  klätt på mig , nu ska jag ringa Sandra innan vi drar in till stan . Vi ska förbi gymnasium mässan .. en snabbis sen . Ja , har inte så mycket att tillägga mer .. gårdagens kväll spenderade jag tillsammans med Alicia , Matilda och Johan  , skoj va det . Nej .. börjar bli stressad nu .. haha uppdaterar senare .

Jag just nu .

Kram 

Presentation


Hej , mitt namn är Lina ! och jag är en helt vanlig tjej , som testar sin förmåga att blogga . I min blogg får ni följa mig och mitt helt vanliga liv som fylls av : mina nära och kära, shopping och fullt med humor !
Hoppas vi ses här.kram


Klocka

blogresponse

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards