linabeatrice

Alla inlägg under januari 2012

Av Lina Lövgren - 31 januari 2012 16:36

Hahaha, denna skulle egentligen ersättas av inlägget nedanför... 

Av Lina Lövgren - 31 januari 2012 14:57

++ Hallå där, kom nyligen hem från skolan... super skönt. Ska på teater ikväll med tjejerna och Johan, trevligt. Nu ska jag göra en skink macka och sen sätta mig framför boken.. och plugga inför provet som är på fredag, kul. 

Lite bilder från idag, Sandra och Alicia var på ´det är okej att Lina tar kort' humöret! Det var på tiden.Haha

Kram

Av Lina Lövgren - 29 januari 2012 17:15

++ Hej min älskade "bok"!!! Idag har jag inte gjort ett skit.. eller vad säger du Lina? du har visst gjort saker idag... Ja juste. jag vaknade runt 10.00 idag pga att min mamma väckte mig och drog ut mig på en promenad + en sväng till sickla, jag var helt död efter det där så jag somnade pladask när vi kom hem. Och nu har jag varit vaken i en timma. Sjukt segt..gårdagen var hur bäst som helst, mycket trevliga människor, bra musik (fast typ David Guettas låt titanium spelades om och om igen) och mycket skratt! Kan inte bli bättre. Det var som sagt en maskerad fest på söder, okej jag lyckades inte så bra med outfiten.. skulle likna en hårdrockare.. hm såg ut som en.. aa ni fattar nog att jag inte alls såg ut som en hårdrockare! haha.

Lite inspiration:


Imorgon är det skola...suck. Men men tänk positivt, det ska ju alltid löna sig!

Kram


Av Lina Lövgren - 28 januari 2012 14:48

++ Hej allesammans! Jag mår prima har städat rummet och ska käka lite lunch nu tänkte jag. Idag blir det väll lugnt senare mot kvällen kanske det blir utgång med tjejerna, trevligt. Vi får se vad kvällen bjuder på helt enkelt. 

                 - Lite bilder, som ni gillar!

Kram

Av Lina Lövgren - 27 januari 2012 17:17

++ Hej, jag säger inte så mycket på videon... men men, haha.

Kram


Av Lina Lövgren - 26 januari 2012 17:09

++ Hallå bloggen! Sitter och dunkar musik med en energidryck och pluggar. Dålig uppdatering, i know men det får ni stå ut med tyvärr.. har aldrig tänkt att blogga varje dag.. ser denna sida som en "bok" där jag publicerar min vardag och bilder för att om några år kunna blicka tillbaka och minnas saker och ting. Det är inte så att jag har förväntat mig några läsare.. men blir så himla glad att det verkligen finns folk som gör det, och då kommer frgan alltid upp i mitt huvud... 'varför det??' jag menar jag skriver inte alls om något intressant.. haha. Något att klura på, huh? hehe. 


Aja bortse från allt mummel som jag skrivit hittills, så mår jag bra och ska snart äta middag.. måste ta igen plugget nu!

 

Kram till er som verkligen läser. 

Av Lina Lövgren - 23 januari 2012 17:34

++ Hallå! Huvudvärken håller på att släppa nu efter att jag tagit ipren KAPSLAR de bästa botemedlet ever! Mitt internet är sjukt segt just nu av någon anledning, ska alltid hända mig också. Igår var jag med mamma på stan och man kan ju garanterat säga att vi shoppade eller iallafall mamma.. haha toppar,smink och skor blev det, trevligt. 

Ska ta och chatta lite med Johan nu så blir han nöjd.

Men först dagens låt... The Drums - We Tried.


Ciao 

Presentation


Hej , mitt namn är Lina ! och jag är en helt vanlig tjej , som testar sin förmåga att blogga . I min blogg får ni följa mig och mitt helt vanliga liv som fylls av : mina nära och kära, shopping och fullt med humor !
Hoppas vi ses här.kram


Klocka

blogresponse

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards