linabeatrice

Alla inlägg under december 2011

Av Lina Lövgren - 30 december 2011 13:23

++ 

             

Love.

Av Lina Lövgren - 30 december 2011 13:10

++ Haha Andreas la in ett inlägg ser jag... haha tönt! Aja, hej! Min snuva har bara gjort allting värre.. låter som en kråka och är väldigt osäker på hur det kommer gå imorgon..bara jag vilar och tar det lugnt så kommer det säkert bli bra. Igår var jag med Sandra, det var jätte trevligt, vi gick först och kollade i affärerna i stan och sen tog vi en rejäl lunch på pong! sjukt gott. 

Jag fick med mig en skjorta och hårfärg... resultat får ni lite senare ;)

Har hittat massa bra band/låtar så jag har en hel del att göra idag... sova och lyssna musik. Nä juste skulle träffa Alicia en snabbis idag, skulle inte jag vila och ta det lugnt?

En låt jag fastnat för...The Girl


Kram

Av Lina Lövgren - 28 december 2011 21:11

Hej bloggen! dagens haff är Andreas Ihrén! FETT SNYGG KILLE !

   

Av Lina Lövgren - 28 december 2011 15:15

++ Hallå där! Idag vaknade jag klockan 12!!!! asså det är helt sjukt, verkligen inte likt mig! Jag brukar alltid vakna vid 9.00 varje dag.. jag la mig inte ens sent igår, helt sjukt. Aja, jag skyndade mig upp imorse iallafall och gjorde mig i ordning för att snabbt åka in mot centralen och möta upp en gammal vän vid namn Adam, vi har inte setts på typ 3 år, så det var jätte kul att se honom igen. Vi gick runt i stan lite innan hans tåg mot Skövde skulle avgå, vi sa hejdå och jag åkte mot marsvinen för att städa deras burar osv. Nu börjar tröttheten stiga fram igen, snark. Ikväll blir det att umgås med tjejerna, vi får aldrig nog av varandra, haha. Imorgon ska jag träffa Sandra och skoja till det med vår "TORRA" humor. 


Nu ska jag ta och sätta på en film och vila lite, är snuvig och täppt i näsan, trevligt.

Dagens låt : Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane

Kram

Av Lina Lövgren - 27 december 2011 18:14

++

....

Av Lina Lövgren - 27 december 2011 17:59

++ Just a boy.

Av Lina Lövgren - 27 december 2011 17:21

++ Hej har nyss kommit hem från en runda på stan med Alicia, trevlans. Snart kommer det lite trevliga människor hit och gör mig sällskap. Ganksa skönt att ta dagen som det kommer tycker jag, finns ändå alltid något man hittar på till slut!

Såg en jätte bra film igår som jag hade på datorn, haha ganksa "töntig" men skit bra.. riktig Lina film, tonårs film med mycket svartsjuka,kärlek,musik och drömmar! 

A cinderlla story (once upon a song) är en slags uppföljare av A cinderella story. 

    

 

Rekommendera denna film ifall ni sett "orginalet". Älskar överdrivna filmer!


Fick med mig två linnen från bikbok idag.. det är i alla fall nånting två för 99 kr.

Man ser inte så bra, men det är nästan transparenta linnen.  

Ska ta och städa undan här lite, och sedan ta en tupplur... ifall jag hinner.

Kram 



Av Lina Lövgren - 26 december 2011 16:15

++ Manhattan

Världens skönaste låt.

Presentation


Hej , mitt namn är Lina ! och jag är en helt vanlig tjej , som testar sin förmåga att blogga . I min blogg får ni följa mig och mitt helt vanliga liv som fylls av : mina nära och kära, shopping och fullt med humor !
Hoppas vi ses här.kram


Klocka

blogresponse

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards